Facility Management

Vi erbjuder samtliga tjänster inom Facility Management för bland annat kontor, fastigheter och köpcentrum. Vi fokuserar på kundkontakt och bemötande, inte bara i leveransen, utan även i vår relation med dig som kund. Hos oss har du alltid en dedikerad kundkontakt som du kan vända dig till och som alltid finns tillgänglig. Dessutom har vi en väl fungerande struktur som gör att någon alltid kan träda in och fungera som back up om din kontaktperson av någon anledning skulle vara borta.

Vi tar ett totalansvar för de tjänster vi levererar och följer löpande upp att du är nöjd. Vår verksamhet inom Facility Management är ISO-certifierad och vi har återkommande kundmöten där vi tillsammans utvärderar vår leverans.

Vi konkurrensutsätter våra leverantörer för att säkerställa att vi har de bästa. Samtidigt är vi trygga med de vi anlitar och värdesätter att ha goda relationer med de leverantörer som vi har förtroende för och som gör ett bra arbete. Vi löser problem snabbt om de uppstår, samtidigt som vi inte tvekar att byta ut leverantörer om vi anser att de inte kan leva upp till våra höga kvalitetskrav.

Våra tjänster

Vi arbetar i dag i första hand med kontor, fastigheter och köpcentrum. Som ny kund hos oss erbjuder vi en kostnadsfri servicerevision där vi analyserar era behov och krav. Utifrån den ger vi er sedan ett förslag på upplägg där vi säkerställer att ni får precis den service och kvalitetsnivå ni efterfrågar till bästa möjliga pris.

Vi erbjuder samtliga tjänster inom Facility Management som till exempel reception, vaktmästare, konferenser, bevakning/säkerhet, lokalvård, kontorsmaskiner, kaffemaskiner, vattenmaskiner, växter, dokumenthantering, kontorsmaterial, hydraulik (rulltrappor, portar) och trädgårdsskötsel.

Vår kvalitet

För oss är upplevd kvalitet precis lika viktigt som faktisk kvalitet. Naturligtvis är vi ISO-certifierade och arbetar löpande med att utvärdera och kontrollera att alla våra tjänster utförs exakt som vi kommit överens om. På pappret gör vi dessa utvärderingar och kontroller varje kvartal men i verkligheten blir det faktiskt snarare en gång i veckan. Vi ogillar att lämna något åt slumpen.

För att kontrollera hur du upplever kvaliteten gör vi även kundundersökningar enligt Nöjd-Kund-Index (NKI). Glädjande nog visar det sig att våra kunder är betydligt mer nöjda än vad vi är när det gäller kvaliteten, vilket förmodligen hänger samman. Vi granskar nämligen oss själva mycket hårt för att vara helt säkra på att du ska bli nöjd. Samtidigt som vi är mycket intresserade av att hela tiden få förslag från både kunder och leverantörer på hur vi kan bli ännu bättre.

SERVICEREVISION

Med vår kostnadsfria tjänst Servicerevision får du en unik möjlighet att utvärdera er nuvarande serviceleverans. Vi analyserar era kostnader, servicenivåer, kostnadsläge och kartlägger ert kommande behov. Resultatet blir en behovsanpassad servicelösning som du kan jämföra med den lösning du har i dag. Hör av dig till vår försäljningschef Andreas Westin på telefon 08-588 327 20 eller e-post andreas.westin@estate.se och boka in en Servicerevision redan i dag!

Kontakt

Är du intresserad av våra tjänster inom Facility Management? Välkommen att kontakta Josefina Löfstrand på telefon 08-588 327 13 eller e-post anders.motsch@estate.se